BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars

Beausthetic Hair & Beauty

Nail salon en Moseley (West Midlands)
4.5 (70 reviews)

Business information

Description

For residents of Moseley, Beausthetic Hair & Beauty represents a top choice in the field of Nail salon. The address of Beausthetic Hair & Beauty at 46 St Mary's Row positions it as a key hub for Beautician. For a reliable service, Beausthetic Hair & Beauty maintains a clear commitment to excellence in Nail salon. For more information, it is recommended to visit Beausthetic Hair & Beauty.

Activities
Nail salon Beauty Salon Beautician Eyebrow bar Facial spa Massage therapist Skin care clinic Hairdresser
Address
Beausthetic Hair & Beauty, 46 St Mary's Row, Birmingham B13 8JG

Before hiring, get informed

Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.

Datos interesantes

Children

  • Good for kids

Payments

  • Credit cards
  • Debit cards
  • NFC mobile payments

Planning

  • Appointments recommended
  • Accepts walk-ins

Amenities

  • Toilet
  • Wi-Fi

Offerings

  • Beverages

Service options

  • On-site services

Location of Beausthetic Hair & Beauty

Reviews of Beausthetic Hair & Beauty

4.5 (70 reviews)
Last sync:

Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 3 best Nail salon in Moseley .

KK
Kirandeep Kaur
2026-05-22
Google review logo Google

I never really give bad reviews to anyone, but this experience was extremely frustrating. This is now the second time I’ve been refused service after coming to the salon. Very unprofessional staff and a complete waste of time.

Owner Response:

Hi Kirandeep, we’re sorry to hear you felt frustrated by your choice.
We do accept walk ins whenever possible, however services are subject to therapist availability. On both occasions, our therapists were already with booked clients, and you were advised there would be a waiting time. Unfortunately, we cannot interrupt an ongoing appointment to immediately provide another service.
You were offered a same day appointment and advised that a therapist would be available in around 30 minutes, however you chose not to wait or accept the offered time. This was therefore not a refusal of service, but a personal decision not to wait until the next therapist became available.
We always try our best to accommodate every client fairly, including walk ins during busy periods. We appreciate your feedback and wish you all the best.

EC
Effy Cecilia
2026-05-07
Google review logo Google

A genuinely awful experience. Tried to be understanding and give the benefit of the doubt but it just got worse and worse. Was taken to a room in which the items were visibly dirty and told there was no disposable clinic roll left to cover the bed for the wax, so they cleaned the bed down with Febreeze. Was told there were no disposable pants to wear or anything for me to cover myself with to get onto the bed. Got onto the bed (with nothing on my bottom half) and the beautician opened the door to reception to leave the room to check something while I was completely uncovered. The wax itself is done using soft wax and strips rather than hard wax which is significantly more painful and has left my skin far more irritated. Part way through my wax with my legs open to the door someone tried to come in multiple times despite being told no by my beautician and they even opened the door. The only thing I can say is that my beautician was genuinely kind and tried to comfort me when I became upset. Might be good for other services but I strongly wouldn't recommend this location for an intimate wax - it has to be the worst experience I've had anywhere - was so exposing, painful, and unhygienic.

Owner Response:

Hi Effy,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry that you left feeling uncomfortable, as that is never the experience we want any client to have.
We take hygiene, privacy and client comfort very seriously, and on this occasion we accept that parts of your appointment could have been handled better.
We offer both hard wax and strip wax depending on personal preference, and we are always happy to accommodate this when discussed at the start of the appointment.
Your feedback has been taken seriously and shared with the team so we can make sure greater care and consistency is given at every appointment.
We do appreciate your kind words about the therapist, and we are sorry that your overall visit did not reflect the standard of care we aim to provide.

R
Rukeya
2026-05-05
Google review logo Google

The girls at the salon are all lovely and are always so accommodating. I go regularly for my eyebrow threading and always happy with the shape. I have also had my hair coloured by Maj and Im really happy with how it turned out. Can’t fault the service

Owner Response:

Thank you so much Rukeya for your lovely review. We really appreciate your continued support and are so pleased to hear you are always happy with your visits.

Contact & Hours

Closed

Opening Hours

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 11:00 - 17:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 10:00 - 18:00
Sunday Closed
View on Google Maps

Other beauty salons and nail bars near Beausthetic Hair & Beauty

See more in Moseley