ViVi Nail Spa
At 0.19 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
For residents of St. John's Wood, Nailfinity St John's Wood serves as a solid option in the field of Nail salon. This business is located at 92 St John's Wood High St, covering the area. The community have rated this business at 4.3 stars. To learn more, it is recommended to visit Nailfinity St John's Wood.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 3 best Nail salon in St. John's Wood .
Lovely & precise. Especially Gigi!
Loved my experience here. Had so much fun with this design!
Tom and Hailey are incredibly sweet and amazing! Had an amazing experience and my gel polish lasted a whole month without peeling/chipping.
Excellent . Lovely staff. I will come back
So happy you had a great experience with us. Thank you for taking the time to leave a review. Hope to see you again !
Love Nailfinity - great staff, especially Gigi
I had a disappointing experience. The staff member was unfriendly, rushed me while choosing a colour, and he wasn’t patient. The results didn’t match the high prices my nails turned out thick and uneven.
Hi Helia.
I am Lucy from Nailfinity.
We’re truly sorry to hear about your experience and that both the service and result did not meet your expectations. This is certainly not the level of care and quality we strive to provide.
Thank you for bringing this to our attention. We would really appreciate the opportunity to put things right for you. Please feel very welcome to return, and we will carefully check your nails and correct anything you’re not completely happy with.
Kindly contact us via WhatsApp or iMessage on our hotline, 07378 929292, so we can arrange a convenient time for you or discuss this further.
Kind regards
Lucy
Really disappointing experience. The staff were quite rude and didn’t seem happy to have customers at all—no smiles, no sense of welcome. My pedicure felt extremely rushed and I actually had to go back because it wasn’t done properly the first time. It also felt quite uncomfortable when they were talking in their own language while looking at me. Overall, not a pleasant experience and I wouldn’t return
We’re very sorry to hear that your experience did not meet expectations. After reviewing your visit with our team, we’d like to clarify what happened.
You visited for a spa pedicure with regular polish, and the treatment itself went smoothly, with no concerns raised at the time. Before leaving, our team advised allowing extra drying time especially as you were wearing closed shoes, which can affect the finish. Unfortunately, the polish was damaged after you left, and you returned for us to fix it.
When you came back, we were happy to repair the polish. We also recommended bringing flip-flops when opting for regular polish, as this helps reduce drying time at the salon. However, you were wearing even tighter shoes during your second visit. While we did our best to assist, we explained that the polish required more time to dry properly. We understand you were in a rush, which made this difficult.
For context, another client receiving the same service at the same time stayed for over 30 minutes to ensure their polish was fully dry.
We always aim to deliver the best possible results and genuinely tried to accommodate and resolve the issue for you. We’re sorry this situation did not meet your expectations and appreciate your feedback.
If you would like to discuss this further, please feel free to contact us via WhatsApp on 07378929292.
Kind regards,
The Nailfinity Team
Lovely place very friendly staff
Thank you so much for your lovely review! We’re so happy you enjoyed your experience and can’t wait to see you again soon.
Lovely nails
Thank you for the 5 stars! We’re glad you loved your nails and your time with us.
Friendly staff and great service. I get BIAB here every 3 weeks and the quality is always consistent. They really pay attention to detail , highly recommend!
Your feedback made our day! We look forward to welcoming you back again soon
The quality of their work is always amazing, the staff are so friendly and the prices are really reasonable. I always leave happy - highly recommend!💕💕
Thank you for the amazing review! It’s always a pleasure having you in the salon
This salon was the most unfriendly place I have ever visited. The staff were happy to talk to each other but did not engage, smile or chat to us customers -and I tried to talk and be friendly. This made the atmosphere and experience unpleasant and my questions went unanswered. On top of paying a hefty £73 for my nails, some don't look that straight or even in shape/length. When asked about this I was told it was my fingers... okay! The service throughout was poor, nothing was really explained, and even choosing a colour was met with minimal effort. I was huffed at and in all I can not recommend this unpleasant, expensive experience.
At 0.19 km
At 0.24 km
At 0.42 km
At 0.97 km
At 1.04 km
At 1.05 km
At 1.1 km
At 1.1 km
At 1.14 km