BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars

Townhouse Nail Salon, King's Road

Nail salon en Chelsea (London)
4.4 (249 reviews)

Business information

Description

For residents of Chelsea, Townhouse Nail Salon, King's Road represents a top choice in the field of Nail salon. This business is located at 261 King's Rd, serving the area. The community have rated this business at 4.4 stars. Anyone in need of Nail salon can reach out to Townhouse Nail Salon, King's Road for guidance.

Activities
Nail salon Beauty Salon Events Venue
Address
Townhouse Nail Salon, King's Road, 261 King's Rd, London SW3 5EL

Before hiring, get informed

Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.

Datos interesantes

Crowd

  • LGBTQ+ friendly
  • Transgender safe space

Payments

  • Credit cards
  • Debit cards
  • NFC mobile payments
  • American Express, Mastercard, VISA

Planning

  • Appointment required
  • Appointments recommended
  • Accepts walk-ins

Amenities

  • Toilet

From the business

  • Identifies as women-owned

Location of Townhouse Nail Salon, King's Road

Reviews of Townhouse Nail Salon, King's Road

4.4 (249 reviews)
Last sync:

Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 5 best Nail salon in Chelsea .

CK
Christine Kitching
2026-05-12
Google review logo Google

Saddened to say this felt more like a hypedup marketing exercise designed to overcharge customers than a genuinely premium experience.

I booked a Deluxe Pedicure with the ''Extended Massage'' and Performance Polish, expecting a high end treatment that justified the price point. Unfortunately, the service did not come close to matching the expectations created by Townhouse’s branding & marketing. In all honesty I’ve received better & more thorough treatments at local nail salons across Greater London for 50% less than they charge.

The massage including the “extended” portion lasted no more than 6 minutes in total &felt extremely underwhelming. There was little to no proper foot scrub or wash plus minimal attention was given to removing hard skin underneath the feet, which is a basic expectation of a deluxe pedicure.

I shared this was meant to be a birthday treat with some much needed relaxation time, yet there was constant conversation throughout the treatment, making it difficult to actually switch off & enjoy the experience.

Another aspect that felt quite uncomfortable was being immediately handed an iPad to leave a review the moment the service ended. It comes across as quite confrontational, especially when customers are still processing the experience. Reviews should feel organic, not prompted so prematurely by staff at the end of every appointment. That felt more like a ''Townhouse marketing and Training'' issue than a reflection on the staff themselves.

To be clear, the nail technician who treated me was genuinely lovely. A very friendly, polite and kind human throughout. My disappointment is directed at the overall service standard & the clear mismatch between the Luxury image being sold & the reality of the experience delivered.

The only “premium” touch was an orange-scented towel at the end, which I honestly could have done without if the actual scrub & massage were exceptional.

Overall, a very disappointing experience & nowhere near worth the premium pricing.

Owner Response:

Hi Christine. Thank you for your review and taking the time to share your feedback.

We’re very sorry to hear your experience did not meet expectations, especially as this was intended to be a birthday treat. Our Customer Care team has reached out to you via email to help resolve this for you. We’re keen to put things right and ensure your concerns are properly addressed.

We really appreciate you highlighting both the positives and the areas where we fell short, and we will be sharing your comments with the wider team to help us improve. We hope to see you again soon.

Love, Team T x

LE
Luisa Edwards
2026-05-03
Google review logo Google

Frosty service despite previous tip, gel manicure for my daughter lasted less than a week. Won't go back to Townhouse and certainly not here.

Owner Response:

Hi Luisa, thank you for your review. Thank you for your review.

We’re sorry to hear about your experience. We do offer a 7-day Flawless Finish Guarantee on all gel services, and we’d be happy to look into this for you. Our Customer Care team has attempted to locate your booking, however we’ve unfortunately been unable to find an appointment under your name on our system. We kindly ask that you contact us at [email protected] with your feedback and photos so we can investigate further and provide a suitable resolution. We look forward to hearing from you. Love, Team T x

NF
NIHAL FARAG
2026-05-02
Google review logo Google

Horrible experience with a rude staff member named Francesca ! You book a luxury experience for mani pedi .. u go there and they surprise u that u can only do one ! Cause they can’t serve you both !

Owner Response:

Hi Nihal, thank you for your review.

We’re sorry to read your comments, however we do not have a team member by the name of Francesca working at this salon. We have also been unable to locate a booking under your name at this location. Based on this, we believe your review may not reflect an experience at our salon. If you believe this relates to a different Townhouse location, please do update your review for the correct location and reach out to our Customer Care team at [email protected] with further details so we can investigate this properly. Love, Team T x

Contact & Hours

Closed

Opening Hours

Monday 09:00 - 20:00
Tuesday 09:00 - 20:00
Wednesday 09:00 - 20:00
Thursday 09:00 - 21:00
Friday 09:00 - 20:00
Saturday 09:00 - 19:00
Sunday 10:00 - 19:00
View on Google Maps

Other beauty salons and nail bars near Townhouse Nail Salon, King's Road

See more in Chelsea