Highgate Nails
At 0.59 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
Those living in Highgate, Nailux Highgate represents a solid option in the field of Beauty Salon. The address of Nailux Highgate at 78 Highgate High St positions it as a strategic spot for the industry. Users rate this business at 4.1 stars. Anyone in need of Beauty Salon can reach out to Nailux Highgate for guidance.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the best Beauty Salon in Highgate .
Great Biab! They were very attentive and made sure they got the best color match for the inspo picture I showed. The only point is that when I booked, it wasn't clear that the removal of cuticles is not included with the service, so that could be more explicit. But overall it was a good experience
Excellent experience!! Did my nails here on gel with a desing, and I've got exactly what I wanted. Very lovely staff, great service. Definitely would recommend it, 100%
Later came to fix one of my nails and they kindly agreed to do it for me. In love with this place.
Anne did a great job with my BIAB extensions
Thank you for your support, hope to see you again soon x
Very good place but annoying that they always ask for cash payment, even though they have facilities for card payment. They are definitely dodging their taxes, and I don’t like that.
Hi there ,
Thank you for your business with us . We only ask for cash payment on the services under £30 .Please be understand that we are only small business , not a big company, so we have been charge from 1,7%-2,4% for all the transactions by the card machine’s company , also with the all in and out income on the bank , we have to pay the fee, so asking for cash payment is just a way we asked for your helps to reduce our expenses , we are all working hard every day , so we thought thats not a big problem with customers , just to save us from paying too much for the third party .
We always try to improve our services.
Thank you
Nailux team
anne was so talented and sweet!! amazing nail art🩷
Thank you so much for your stars ! Hope to see you again !
I had a wonderful experience at Nailux Highgate. The space was clean and relaxing, and the staffs were warm and professional. My technicians were detail-oriented and gentle, leaving my nails looking flawless. I’ll definitely be back—highly recommend for anyone in need of quality nail care!
Thank you for your business and beautiful stars . We are here for you !
Perfect service and lovely staff! My favourite place in London!
Thank you for your lovely stars and supportive!!!
Lovely nail shop with beautiful designs and attentive service. Prices are reasonable, and the results always look amazing
Thank you for your support !
Total rip off, worst pedicure I have ever had and the staff were rude and ignored my concerns when I raised during the pedicure.
Dear Sophie, we appreciate your review and please accept our apology for any inconvenience. However, instead of putting a negative review , we are more than welcome you to send us an email or message on whatssup, so we can assist you and make things right . We are improving our services day by day , so your review is so much important to us .
Also please note that , for health and safety ,our pedicure is no longer use metal tools like razors to remove hard skin on your heels . And callus remove is an extra service.
Thank you for your understanding, and we will assist you with our best when we get your email .
NaiLux manager
I’ve been going to Nailuxury since they opened in Highgate and love it! The team are so welcoming, friendly and professional!
Highly recommend 🙌🏻
Thank you so much Sophia for your kindness and supportive ❤️
My nails turned out great, but I got completely scammed. Online it said the nails would be £45, but when I arrived in person they said they changed their prices to £75. I tried to negotiate but they weren’t having it, and just ended up settling. My nail tech was great and it wasn’t his fault, but I would highly avoid this place.
Hi Helen,
Thank you for your review , and also sorry to hear that . After carefully investigate and checking cctv from the salon , we couldn’t find which date and what time was your appointment, also no science from cctv showed that occasion connect to someone who tried to negotiate . So please could you send us the time and date you were in by email , also with the services you had done .
Our price list is public in front of the shop , and online booking page , there is no service with the price of £45 at all , so thats impossible to changes from £45 to £75 in one day .
If any questions or enquiries please dont hesitate to contact us directly instead of putting this review .
Thank you for your business!
I’m sorry to say this but I’m furious after receiving a painful pedicure today. I got home and felt discomfort on my foot and noticed that my nail bed is exposed. The nail has been filed so short. In addition, I got quoted £52 yesterday and today paid £72 for this no frills service. They charge extra for French pedi and then some for taking off gel (more than other salons in the area) but failed to mention at the beginning of the visit. I feel totally ripped off and unhappy. Needless to say I won’t be coming back and will be warning friends and family too.
Hi ms Gossia , thank you for your review, also sorry for any inconvenience.
However our price list always publishes in front of the salon and you can see directly when walk in ,you might not happy because of being charged extra for the old gel removed and extra for the french tip gel re applied , then you said so . But when quoted the price's on the phone, you didnt mentioned about old gel and french tips, so the price on our reply is the basic one . Therefore, our staff had done everything correctly and also our salon services are following health and safety totally .
However, you tried to claim the charge back from your bank with the reason of “service not received” , also tried to claim refund from us with reason of “not happy “ . We can understand that .
Thank you for your business , and hope you have a good day !
At 0.59 km
At 0.6 km
At 0.7 km
At 1.2 km
At 1.21 km
At 1.27 km
At 1.37 km
At 1.64 km
At 1.71 km