CUTEic'HULL Nails ltd
At 0.08 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
Those living in Old Town, House of Lashes & Brows serves as a top choice in the field of Nail salon. The location of House of Lashes & Brows at 8 Dock St makes it a key hub for Beauty therapy college. Users rate this business at 4.8 stars. Anyone in need of Nail salon can reach out to House of Lashes & Brows for guidance.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 5 best Nail salon in Old Town .
Can’t thank Viktorija enough! It was my first time getting waxed and I was nervous especially because I had decided to dive in and get a Hollywood wax but she reassured me, made me feel very safe and comfortable. She talked me through everything and despite it being intimate and it being sore, the experience was great and I would definitely return. Salon was gorgeous, very clean and comfortable and everyone seems lovely so I am sure I will be returning. Thanks Viktorija!
Very disappointing experience. This morning I booked a waxing appointment for 4:50 PM, and the lady confirmed they had availability. However, when I arrived, the place was completely closed even though Google showed they were open until 7 PM. I tried calling them, but my number appears to have been blocked. Extremely unprofessional staff and poor customer service. Wasted my time travelling there.
Hi Jazmin,
We’re really sorry for your experience and completely understand your frustration. After reviewing what happened, we discovered there was an internal booking mix-up on our side.
When you called to book, we had multiple clients under the name “Jazz” in our system, and unfortunately your appointment was linked to the wrong profile. When we later contacted that profile about moving the appointment earlier, we received a cancellation message due to childcare, which we believed was from you — and your booking was cancelled in error.
We sincerely apologise for this misunderstanding and the inconvenience caused, especially as you travelled to us. This was not the level of service we aim to provide.
We would really appreciate the opportunity to make this right for you — please feel free to contact us directly so we can arrange a new appointment at your convenience.
Brillian always top service here wouldn't go no where else x
Thank you Gemma for your kind words💕 was nice to see you in salon today for leg wax and brow shape and tint😊
I have recently completed the Boss Beauty Package at House of Lashes and Brows with Jolita and couldn’t recommend it more.
Jolita is so professional, patient, and explains everything clearly. The training is really hands-on, and I left feeling confident in my skills. She also shares great advice on working with clients and building a beauty business.
Such a supportive and welcoming experience from start to finish. Thank you, Jolita xxx
I did a classic lash extension course here and found it really informative. Jolita was really quick with responses over text during the time I was practicing at home. Would recommend ☺️
Thank you Mary for your review😊🫶🏻
The appointment is always on time and care and consideration used. There is privacy and always a check that you are happy. Lovely service.
Thank you Gemma for your review. Was nice to see you today in salon😊
Best in Hull, Thank you
Thank you Helen for your review😊
They did a perfect job. I really love my classic lashes❤️❤️❤️
Thank you Esi for your review😊
Viktoria is so lovely did an excellent job . Highly recommend 👌 will be booking again soon . Customer care is the best I've ever had
Hi Kelly! 😊 Thank you so much for your lovely review — it honestly means the world to us! Viktoria will be over the moon to hear your kind words. We're so glad you felt looked after and happy with the service. Can’t wait to see you again soon! 💖
They always pay attention to clients comfort and are really gentle. They also have a great customer service.
Thank you Bibiana for your review😊
I paid for a full set of lashes when I did not receive that at all. When I booked my appointment I informed that I will be running late due to work finishing late and me being stuck with clients. I said I would be 10 mins late approx which I was.
After my lashes were done which I was not entirely happy with as they were way too short. And just not like the fresh set of lashes you expect.
I was told I was late so it’s my fault as the lady carrying out my treatment had to go home understandable okay…
Then I was asked to pay £78 which I was furious about. I asked why so much I was told it was a 2 hour appointment though just about 1.5hrs if that were spent on my lashes and looked like they needed an Infill.
I refused to pay as last time I paid an extortionate amount for my botched brows. It was my first bad experience with this salon prior to my brows everything had been fine. This was the second time I was having this bad experience.
I told the lady that did my lashes that I would not pay for a full set as I did not get a full set.
If she had stayed longer and given me the full set I would pay but she could not I understand.
She called her boss who was outright rude and said I had to pay, I refused and said that I would not be paying full price she said I had to pay for the time that I was late! Now that’s a big joke to me. Their lashes are over priced as they are. If they did not have capacity they should have refused the appointment.
The lady put the owner of the salon on the phone to me who was extremely rude and said I always have a problem. I explained that to be incorrect I said I was not happy last time when the owner herself did my brows yet I only made her aware and still paid the full price for without refusing to pay.
But the fact that she was now telling me I was the problem infuriated me. She said I could have my lashes removed so my time a customer doesn’t mean anything ? She then refused to speak with me and phone was passed. She was rude to her employee as I could hear her. She wanted her to remove my lashes when she was due to go home. (None of this was time wasting).
Anyways to cut it short I offered to pay £70 lol as there was no resolution to this. I paid the money in cash which the owner agreed to and left.
I would highly suggest people do their research before using this place.
The owner is actually horrible and rude. Her employees on the other hand are quite nice and reasonable.
If you want a good job with good customer service and a fair price do your research.
I can escalate this review further but I shall leave it to this for now.
Response to your false reply … you are accusing me of things that did not happen. Is that what you have to do to save your reputation?! That’s funny to me as a business owner you are very unprofessional that can be seen by your response. I’ve always sung praises of your staff especially Victoria and even Krystyna though she’s never treated me for anything. Only negative thing I said what about you joleita not sure how your name is spelt so excuse me for that. But you were the only person I complained about and that was about your brow work. Because it was well below standard and I am entitled to my opinion. If I pay for a service or treatment I am allowed to speak my mind on the outcome as that is how I felt I was not satisfied. So making you aware of that is not a bad thing in fact if you were professional you would take it on the chin and use it as a learning curve but nothing better is expected of you. In regards to me making your employee uncomfortable she had a word or two to say about you as well so at this point I’m not sure who is lying out of the two of you.
I would never step foot in your lousy salon. It’s below standard yet overpriced. I used your salon for Victorias work that’s it. Ever since you treated me things went down hill. You lie a lot as well I think you’ve mistaken it was you shouting down the phone at me and at your employee! I don’t raise my voice so don’t accuse me of such things.
Hi Naz,
We are sorry to hear you feel this way about your recent visit. However, we would like to clarify a few important points for transparency.
You have visited our salon for multiple treatments with three different therapists in the past, and unfortunately, you have consistently arrived late to your appointments. On this occasion, you arrived 30 minutes late again, which impacted the treatment time available. Our therapists always do their best to accommodate, but lateness limits what can realistically be achieved within the booking time.
You requested a cat-eye style, which was provided. However, during the treatment, you repeatedly spoke negatively about other lash artists and also about our salon, which made our therapist feel uncomfortable. Despite this, our team remained professional and respectful.
Regarding your brows, we hold proof photos that show the treatment was carried out correctly. Our therapists take pride in their work and always aim for the highest standards.
When you expressed dissatisfaction with the lashes, we offered a solution: either have them removed free of charge, or pay for the treatment as booked. Instead, you raised your voice in the salon and refused to pay the full price. To prevent further disruption, and out of goodwill, we agreed to a reduced payment so you could leave on more positive terms.
We must also highlight that our therapists’ time and professionalism should be respected, as well as the experience of other clients in the salon. For this reason, and due to repeated issues, we unfortunately cannot accept further bookings from you.
We value all our clients and aim to deliver excellent service every time. We regret that in this instance, your experience did not meet your expectations, but we also need to protect our staff and other customers from repeated disruptive behaviour.
I was very happy with my service, very friendly and welcoming professionals. Took care of me and gave good advice. Definitely will be returning and will also recommend to my friends x
Thank You Liga for your kind review😊
At 0.08 km
At 0.21 km
At 0.26 km
At 0.28 km
At 0.28 km
At 0.31 km
At 0.46 km
At 0.46 km
At 0.68 km