Nail Lounge
At 0.03 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
In the business directory of St John's, stands out D&D Worcester Nails, an establishment specializing in Nail salon. Its premises are situated at D&D Nail, 34 St John's, covering the area. If you seek quality, D&D Worcester Nails maintains a clear commitment to excellence in Nail salon. Anyone in need of Nail salon can reach out to D&D Worcester Nails for availability.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 3 best Nail salon in St John's .
The women that work here are absolutely lovely. The service sometimes feels rushed, and everytime ive been in they appear short staffed & end up doing 2-3 customers at the same time, extending the time your there - my appointment was meant to be 45 minutes but lasted an hour and a half. On their website, acrylics are £38 for a basic design but I was charged £45 for a French tip. Even-if you book an appointment, there’s a high likelihood it’ll be 15-30 minutes late. Some of the things they use for the nails can be very harmful to your nails if you’re getting acrylics, but most nail shops do this. They are very good at their jobs though and know what they’re doing, the girls make you feel welcome. I’ve never had a bad nail design coming out of here, I will say that. Overall, it’s pretty good, a bit better than average, and there are pros and cons just like anywhere.
Thansk you for your review.We just want to make sure can you please check again your appointment you did request.You did request acrylic extensions with plain one color 38£ (on the website did say)but when you came in you did want to have French tip ( French tip is not plain one color that the service you did booked ) .On the website we did have the service Acrylic extensions French tip 45£ .Please look on website again .Many thanks .
am truly disappointed and shocked by my experience at this salon.
I came only for a nail infill, but instead they decided to do a full new set without asking me, and shaped my nails thick and unattractive according to their own preference, not mine.
No one asked what I wanted. They changed the service on their own, and at the end charged me a much higher price. When I complained, all they said was:
“We can give you £15 back.”
I paid over £80, and my issue was not just about money — it was about disrespect, unprofessional behaviour, and complete disregard for the customer’s wishes.
They claimed “each nail colour has a separate price,” yet there was no prior notice, no price list, and no explanation.
When I questioned this, they spoke and laughed in their own language, which made me feel uncomfortable and embarrassed in front of others.
I am still pursuing my complaint and expect proper accountability for the behaviour of the staff and the salon.
To the management and staff: without customers, businesses like yours would not exist.
Customers deserve respect, not humiliation.
I will never return, and I hope others read this before booking.
I would also like to make it clear that I never received any £15 refund from you.Please do not claim that you returned money to me when this is not true.
I clearly booked an appointment for an infill for both hands and feet, not a full new set.
There is nothing to hide – it is written in my original booking, and I never asked for a full removal or complete new set.
Yes, I have been unhappy before with your service, but I stayed silent.
This time, however, the way I was treated was unfair, and I could not stay quiet any longer.
I did not agree to a new set, and I was never informed about extra charges.
Changing the story and suggesting that I agreed to everything is simply not accurate.
Finally, I will never return to this salon again, and I will not recommend it to anyone.
Hello. Everything you’ve said is not completely accurate. You made an appointment to have your nails infilled and to fix your big toe.
But when you came to the nail salon, we always ask customers what they would like to do, and you replied that you wanted a new set. Once you said you wanted a new set, we assumed that meant removing the old set and doing a new one. This is the process we follow for all customers when they ask for a ‘new set.’ If you didn’t understand what ‘new set’ meant, why didn’t you ask me? You could have asked me what a ‘new set’ is. But you didn’t ask. You agreed to soak your hands and proceed. When I brought the bowl to soak your hands, you agreed to put your hands in without saying anything. During the process, you used your phone to translate into English because you said you didn’t know much English. Throughout the service, you happily chose the color, design, shape, and length of your nails. We cannot do anything without the customer’s consent, and of course, no customer would let us do something they don’t want. You showed us a picture and said you wanted the design to be similar to the one in the photo. We did the design, and you were very happy with it
During the process, even though you wanted a custom design with multiple colors, you never asked about the price. And of course, we would never mention the price to customers unless they ask because we have a public price list in the salon. Naturally, if you want multiple colors and a custom design, you have to pay extra. Not all nail sets are priced the same.
You were very happy after your nails were finished, and then you told me you wanted to paint your toes to match your hands. We asked you if you had made an appointment to fix just one big toe. But when you came in, you wanted to change the color of all your toes to match your hands, not just fix one. We used our phone to translate and explain to you that it would be repainting the entire toes, not just fixing one as you originally scheduled. You agreed and said, ‘Of course, I want the color to match my hands.’
When the service was completed, you were very happy and paid without saying anything. You didn’t ask any questions and simply paid.”
After returning home, you texted to complain about the price of the infill service, even though we ended up doing a new set instead. While it wasn’t our fault, we understood that there might have been some misunderstandings during the conversation and translation with the phone. So, we tried to resolve the issue with you on Facebook. You mentioned that you wanted to get some money back. We sympathized with you and resolved it by charging you for the fill instead of a new set (the fill price for a custom-designed set is £35, while the new set with a custom design is £50, and your toes were £30, so the total was £65 instead of £80). We were understanding and happily refunded you £15 as you requested, due to this misunderstanding. However, when we agreed to refund £15, you then asked for a full refund of £80. Our policy is that we do not offer refunds once the service is completed, you paid happily, and you left the salon. We truly respect your attempt to resolve the issue your way, but you didn’t want to settle and insisted on a full refund.”
We did nothing to make you feel that we disrespected you. All you wanted was a full refund, and of course, we are sorry, but we cannot do that.”
This is not the first time you have been here; you have visited our salon before. You already know how we are and have tried to use the phone to translate for you during your previous visits. We have never mocked you for not knowing the language. If we were truly disrespectful or unprofessional, you would not have returned to us multiple times before, but it is only this time that you have raised an issue. We value our customers, and of course, we also need respect. We always try to resolve any issues our customers have within our capabilitie
Thank you for your time
Have been here few times. Absolutely amazing, good service and friendly staff. Always have lovely nails before leaving the salon. Highly recommended
Thansk you for your review x Hana
My second visit this morning after some years of being out of the nail game and I couldn’t be happier. The team have been professional and accommodating, the shop is easy to find and very clean and today … and the nails speak for themselves
Thanks you for your review. Xx
Great pedicure, I’d highly recommend.
Shocking service!!! Cut all my nails off, then filed my own nails so thin, told me I couldn’t have French tip or a different colour, and when I questioned why they all looked at me snd were all slagging me off in their language. They don’t even do a good job, nails bubbly and all different sizes!!! Don’t even cut or push cuticles.
They told a lady who came in that she hadn’t cancelled her appointment from last week and that they were not happy they wasted their time and it cost them a lot of money!!!
I am appalled at the customer service and will never return. Please look at the state of my nails seriously
Hi .that not true at all
The first thing You came here with white base biab color on natural nail , and you want have French tip different color base for French tip .We ask you take off old and do new color on if you want change the base color.But you didn’t want to .I explained why you couldn’t have French you did say I understand.Then after that you ask price for take off and Renew base color to have French tip we said price and then you said I will have infill with plain color this time .
The second thing When you came 1 off little finger on the photo you did post is was lifting biab and already broken and all the natural nail different shape not square.and I ask you if you want to cut short all you said cut all the same lengh and make square even your nail not square.I did try and do square for you .And now you complained about I cut all short .That is ridiculous. It not true what you said in here .
The third things about cuticles if you want manicure cut with push and clean you have to ask for that service.We need to do for manicure clean cuticles.You didn’t ask you just ask infill for biab on natural nail .
The last thing about the lady not turn up appointment last week that is not your businesses.We are running businesses we have explained for customers if you can’t not come to appointment please cancel. We can’t not waiting them come without phone call ,message to cancel.we have a lot customer book that appointment but don’t accept them still waiting the one not turn up .it not fair for us
All processed you was happy , even you pick wrong the color and after you don’t like we happy to changed for you .You was happy to pay and say I will have French tip next time.
Thanks you for your time but Please telling true .
I went to this salon and I had such an unpleasant experience, no good customer service, my nails are still burning from the electric drill, my cuticle damage, I asked for one service and had to pay for another, no apologies for hurting my hands, going to a salon is suppose to be a relaxing experience, I just wanted to walk out mid way, I will be taking my business elsewhere!
If I could give 0 stars - I would.
The worst nail salon experience I have ever had today! My appointment was booked for 2pm. I was walking to the appointment at 1:40pm and received an email to say the appointment had been moved to 2:30pm. I walked into the shop at 1:42pm and they told me to sit down.
At 2:10pm I could see the clients having their nails done had only just been started. I asked how late they were running, I was told “your appointment is 2:30pm”, I said “no my appointment was 2pm and I received a message 2 minutes before I walked in to say it had been moved”. They explained someone had gone home sick this morning which is why the appointment was moved. I was confused why they wouldn’t let me know in advance rather than 2 minutes before I walk into the salon?? Long story short I received no apology and was told they could do them at 2:30pm.
It was 3pm by the time I sat to have my nails done. My nails were finished and at the cash point the girl asked for the full price. I questioned why I was still being charged full price despite being here for 2 hours and my nails only taking 20 minutes. The girl argued with me and said it’s full price. I explained it was the worst customer care and experience I had ever had but gave them the full price. This was such a shame as I have been a loyal customer for years and would have expected them to deduct even a few pounds and apologise for the shambles of an appointment it was. Disgusting experience and despite appointment booking they never start on time. Final straw today and shall not be returning. Many other nail salons around who I’m sure would treat their customers in a nicer manner.
Absolutely ridiculous!
The service here is terrible and it’s not the first time I’ve experienced this.
The male nail technician is extremely rude !
Rolls his eyes and gives attitude when asked to fix something that you dislike !
I have messaged them on their website asking if it’s okay for me to come in and get my nail fixed as it snapped, I was more than happy to pay and he replied with “👍🏻” so I took it as a yes.
As I arrived he told me that I need an appointment when nothing like that was mentioned over text. I was shocked.
He then asked me to wait.
If they have mentioned over message that an appointment would be required there wouldn’t have been a problem but I didn’t even get welcomed he just asked straight away “do you have an appointment”. If it was possible I would of given zero star review
The first thing I want to tell you is that we are a business when all customers come into our shop I need to ask do you have an appointment?
you asked me if you could come fix the nail i said ‘👍🏻’ but you never ask what time i can come even didn’t say I can come now or anything to let us know you come or not .that we don’t know what time you come ??or are you coming or not ?? .we can’t wait only you for all day to fix a nail .We need doing all appointment customers did booked today first.That why when you came the first thing we need to know you have appointment or not .If you don’t have appointment and didn’t mention what time you come you have to wait untill we free we can fix .and you happy to say ‘I can wait’
And when we told you come to the table and fix you just answer “What” you so rude too. And talking no ‘please’ nothing to respect us.even every time when you need us doing something or what else you like .??
That all thing We need let you know .
Hopefully you can find some where in Worcester to provide a service suit for you .
We just need respect .
Thansk you for your time xx
Very quick after waiting half an hour after booked appointment time and felt like being on a production line - nails looked OK when finished although not very careful with buffer and left me soaking in a bowl of acetone for about 10 minutes. Not very good attention to detail and cuticles not done particularly thoroughly. After a week the nails looked like they had been growing out for 2 to 3 weeks so disappointing and not good value for money. Very expensive and for the quality and service I won't be returning.
Thanks you for your review.sorry about that .If you can Can you please sent us the pictures of you nail please.about growing depend people hun someone they nail growing quickly someone very slowly we can’t tell x thanks you
Always well worth it. The staff always remember me and we can have a giggle when I see them. Wonderful people, and their talent is in their work.
I have psoriasis on my hands and have had nail salons refuse to help me. D&D didn't shy away, understoody embarrassment, and made me feel normal about it. Definitely my usual and I won't go anywhere else.
Spa Pedicure. Very busy salon. Pre booked appointment but technicians not prepared and i waited with another customer, for 25 minutes. Happy with result.
At 0.03 km
At 0.05 km
At 0.1 km
At 0.13 km
At 0.98 km
At 1.07 km
At 1.08 km
At 1.09 km
At 1.11 km