Vjn Queen Nails
At 0 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
In the business directory of Tamworth, stands out Queen Nails Tamworth, an establishment focused on Nail salon. Its premises are situated at 231C Glascote Rd, serving the area. If you seek quality, Queen Nails Tamworth maintains a clear commitment to excellence in Nail salon. For more information, it is recommended to visit Queen Nails Tamworth.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 5 best Nail salon in Tamworth .
Awful experience at Queen’s Nails today, which is really disappointing as I’ve been a very loyal customer for a long time.
I always book appointments in advance rather than walk in and wait, and I specifically book with David — which is an option the salon offers. The whole purpose of booking an appointment is to be seen close to your booked time, otherwise there’s very little point in having an appointment system at all.
My appointment today was at 1pm and I arrived at 12:50pm, which I think is perfectly reasonable. The salon was very busy with lots of people waiting. At around 1:10pm David became free, so I politely asked whether I was next or if somebody else had an appointment booked with him before me. To avoid any confusion or upsetting anyone waiting, I even asked the room if anyone else specifically had an appointment with David. Most people were polite and confirmed they did not.
One customer understandably felt frustrated because she had been waiting a long time for a pedicure, but she also confirmed she did not have an appointment. Another customer, who was already having her nails done, abruptly told me others should go before me because they had been waiting longer.
I completely understand people being frustrated with waiting times, and I genuinely don’t mind waiting a reasonable amount myself. In fact, I regularly wait 20–30 minutes after my appointment time and have never once complained. However, I do think there has to be some value to booking an appointment in advance, especially when booking with a specific nail technician.
I was then asked if I could wait another 30 minutes. Unfortunately I couldn’t, as I had booked both hands and toes and needed to leave in time for the school run. I explained this politely and said I would have understood if someone else had actually been booked with David — but nobody was.
At that point, another staff member told me I needed to sit and wait while somebody else went before me. I felt completely embarrassed and singled out simply for expecting the appointment system to be honoured. I ended up leaving upset and without having my appointment at all.
What makes this more disappointing is that I have supported this salon for a long time. I always book ahead, always arrive on time, always spend money there, have recommended the salon to friends and family, and have brought a lot of custom their way over the years.
Sadly, after the way I was treated today, I won’t be returning and can no longer recommend the salon to others.
Really great nail salon, although you do have to wait as they are so busy!
We appreciate your feedback! Thank you for your patience and for choosing us. We’re so glad you love our salon, and we look forward to serving you again soon! 💖✨
13/02/2026 Waited 2 hours for a soak of, once soaked by David my nail was left not even attached to the bed and pealing back, returned to the salon to dispute to which they could not advise and finally when I would not leave refunded me £2 per finger, dangerous as could cause infection, and if so they’d be paying a lot more then a £12 refund for a soak of, of acrylic. It’s caused me to now be unable to have a full set of nails on my right hand, staff rude; whilst talking to me about it one lady went and sat down to continue her client, to which I asked “what’s being done then”, one lady laughed and advised the lady who just sat down was dealing with it? Eventually I was gave £2 to leave, they also asked why I didn’t bring this up straight away, which I stated was bc I went straight to another appointment and did not see until my family nail tech advised that’s what’s happened (the reason I returned for a soak of is due to the chemicals used at this salon previously are to strong for a sole trade licensed technician to soak of) I did not have the time to sit around for another 2 hrs, one lady stated “this must have been done before we soaked of your nail” I had my last set of nails on since the 16/01/2026 so the nail would’ve grew out by then… Replies to other reviews state “safety is their main responsibility” however whilst dealing with this they could not once take accountability and apologised for their actions, or offer advise on what to do going forward.
Thank you for bringing this to our attention. We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration it caused. This is not the level of service or care we aim to provide.
We take situations like this very seriously, especially when it comes to nail health and safety. We apologize that your concerns were not handled properly during your visit and that you did not receive clear support or communication from our team.
We would really appreciate the chance to speak with you directly and make this right. Please feel free to contact us or visit the salon so we can take a closer look and assist you properly.
I’m actually disappointed in my nails today showed them the picture of the Christmas pattern I wanted and they didn’t do it correctly plus do your job properly stop constantly being on your phones if you want better reviews and do peoples nails correct it’s simple
Thank you for your feedback — we’re truly sorry to hear that your nails didn’t turn out the way you expected. We always want our customers to leave happy, and we apologize if we missed the mark this time.
We would love the chance to make this right for you. Please contact us or stop by so we can fix the design to your satisfaction. Your experience matters to us, and we appreciate you giving us the opportunity to improve.
Thank you for sharing your concerns.
Great service
Thank you so much for your wonderful review! We’re truly happy to know you enjoyed your experience with us and we can’t wait to welcome you back soon
I didn't get a service as even though I made an appointment for a pedicure I still wasn't seen over an hour later so I left without pedicure, my Daughter just had her own nails painted fingers and toes and was charged £50 really steep we thought, rude staff member to I said I'd never go again after the last time but thought I'd giv another chance, well that was a mistake !!
Hi Maria, we’re very sorry for the long wait and for not meeting your expectations during your visit. We truly value your feedback and will address this issue with our team to improve both our service time and customer care. Please reach out to us directly so we can make this right for you and your daughter.
I can honestly say i love this place, All my family members go here for nails . Just recently came back from the place and my nails look absolutely stunning!, I had Jenny today she did it better than the inspiration photo!. Prepping and application was nice and quick. DEFINETLY reccommened.
Thank you for your kind feedback and support. We’re delighted to know you had a pleasant visit, and we’ll be here whenever you need us! 🌟
Just know if you’re booking an appointment here, add on half an hour to an hour of wait time. Every single time I book here they accept my appointment over the phone and say they have availability, yet when you turn up they’ve sat a load of people down that haven’t booked before you. They are rude, and never apologise or acknowledge the situation. I asked how long it was going to be as 15 minutes had already passed, and literally got ignored, then told to wait another 20 minutes. I also turned up for this appointment early, and made them aware I’d booked and STILL they sat people down before me. Why take bookings if you don’t stick to them? It should be walk ins only. So frustrating, last time I go here.
Another thing… since I’ve been coming here I’ve been getting greenies in my nail because of how they do them, and how dirty it must be.
Hi Chelsea, we’re very sorry for the long wait and the experience you had during your visits. We truly understand how frustrating this must have been and we apologize for not managing appointments properly. Cleanliness and safety are also our top priorities, and we’ll immediately review our procedures to ensure tools are sanitized and service is done with care. Thank you for sharing your feedback – it helps us improve and provide better service moving forward.
Terrible service and nails
Was tutted at by nail technician
Poor quality nail varnishes. Left with gel under my nails, cut cuticle, uneven french manicure
Hi, we're very sorry to hear about your experience. This is not the level of service we aim to provide.
Thank you for your honest feedback — we take it seriously and will address it with our team. We'd love a chance to make it right. Please reach out so we can offer a solution and improve your experience. love u
Very efficient and friendly.Always go to Queen ñails.
Your kind words made our day! We’ll continue to do our best to provide excellent service—see you next time!
I’ve had my nails done here several times, and they always look fantastic. The staff are friendly and welcoming, which I really appreciate. However, I do feel that the hygiene standards could be improved.
On my last visit, my nails were removed by chipping them off with quite a bit of force, which unfortunately caused me to bleed. The wound wasn’t cleaned, which was a concern. Additionally, I booked an appointment through the app on a Sunday, but when I arrived, the salon was closed. It would be helpful if the online booking system were kept up to date to avoid confusion.
I hope this feedback is helpful, as I do enjoy coming here and would love to see these areas improved.
We’re truly sorry your experience wasn’t up to our usual standards. We’d love the chance to make it right—please visit us again!
Always friendly and helpful
We’re so happy you enjoyed our service! Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to see you again!
At 0 km
At 0.53 km
At 0.58 km
At 0.65 km
At 1.18 km
At 1.22 km
At 1.26 km
At 1.32 km
At 1.4 km