Colour Nails by Laura.. Bio Sculpture Gels
At 0.22 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
Jennifer Nails Radlett is a business located in Aldenham, dedicated to meeting the demand for Nail salon and related services. Based at 349 Watling St, Jennifer Nails Radlett offers easy access for anyone looking for related services. If you seek quality, Jennifer Nails Radlett maintains a firm commitment to excellence in Nail salon. Anyone in need of Nail salon can reach out to Jennifer Nails Radlett for availability.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 3 best Nail salon in Aldenham .
I was there and seen on time. I had a pedicure that should normally take at least 30 mins. I have many pedicures at other salons. Here, I was rushed by someone who did not speak English with me and did not seem to understand my request to be gentle under my toes. She was not at all gentle and the whole process took just 15 minutes. I was asked to pay £28 for a 15 minute pedicure. My feet did not look good afterwards with dead skin left unattended. There was no apology or reduction offered. Nobody took my concerns seriously nor accepted my observations. Other customers looked on in surprise too. Treatment cannot justify the price. What a waste of my money. Extremely disappointed and I felt ripped off. I have taken photos but I won’t publish them right now.
I had a really good experience here previous reviews initially put me off but I was very pleasantly surprised by my experience. I would recommend!!! Nails look great.
Today was my first time visiting this nail saloon.
An absolute mismanagement. The whole time I was there I was absolutely rushed despite the fact that 2 of the technicians were free and no other customers were waiting. Staffs (apart from the manager herself) are rude and behave in a way as if they are doing you a favour rather than delivering a service
As of quality of the work, I had a dark nail colour previously and it is not removed properly on the edges on 2 nails and it comes through the extremely light (new) colour I chose.
When it came to the payment, I was told they only accept cash, there was no sign on the counter mentioning this a cash only shop! When I Insisted that I don't have cash on me, I was then sent to take cash from the atm outside of Tesco!
Over all I paid north of 40 pounds for a below average craftsmanship and a terrible customer care and service!
Hi Nicky,
I’m very sorry about the experience you had while using our services at the salon. From what I understand, you visited our salon yesterday, paid in cash, and there was no feedback given when you left.
This morning, you called and mentioned that you didn’t like the colour you had chosen. We were very happy to change the colour for you and informed you that you would only need to pay half of the price.
Regarding the loyalty card stamp, because you received a discount today, we were unable to stamp the card. I understand that you were not happy about this when you left.
As for the service quality, you did not mention any issues when leaving the salon. However, we would still be very happy to fix or adjust anything for you if you would like us to.
We sincerely apologise if anything made you feel dissatisfied. Your feedback is very valuable to us and will help us improve our service in the future. Jennifer’s nail Radlett
Charged me £25 for 3 year olds nails. Rude when I challenged it. They said it was because she had pedicure. She didn’t have a pedicure, she had her toenails painted. Won’t be returning! Cost me £30 for a pedicure myself so doesn’t make sense.
Dear Kirsty,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you left feeling dissatisfied, and we would like to clarify the services provided during your visit.
You received our standard pedicure with regular polish, which is priced at £30. Your companion also had a standard pedicure, but as she arrived with shellac on her nails, a removal was required before we could proceed with regular polish. This brought the total to £35, and the additional cost for removal was confirmed with her beforehand.
At your request, we also painted your daughter’s fingernails and toenails using regular polish. Although this involved work on both hands and feet, we applied a 20% discount which we charged only £20 reduced from the usual price of £25 as a courtesy, recognising she is a young child.
Altogether, the total for all services came to £85.
We always strive to ensure our pricing is transparent and clearly communicated. We’re sorry if there was any confusion on the day and would be happy to discuss further should you wish to get in touch.
Kind regards
Jennifer's nails Radlett
Managerment team.
I come into have my nails done and didn't have a very nice experience unfortunately. When I walked in all the staff seemed rude and I wasn't greeted, I then sat down to have my nails done in which the man doing them come across very rude and wasn't very gentle my experience also felt very rushed. Not happy with the service I received and won't be using them again. Please be aware.
Dear Bethany,
Thank you for taking the time to share your feedback. We were genuinely sorry to read your review, though we must admit we were somewhat surprised by your comments, as they do not reflect the experience we endeavour to provide to our clients.
Regrettably, we have no record or recollection of your visit, and your review does not specify the date or the exact service you received. In order for us to properly look into the matter and ensure that any concerns are appropriately addressed, we kindly ask that you provide further details regarding your appointment.
At our salon, we pride ourselves on delivering a warm, courteous, and professional service at all times. Should your experience have fallen short of that standard, we would very much appreciate the opportunity to understand what happened and to make things right.
Please feel free to get in touch with us directly by called us on 01923 388721. We do take all feedback seriously and would welcome the chance to speak with you further.
Warm regards,
Jennifer's nails Radllet managermant team.
Worse nail shop ever very rude very unprofessional
This was my first visit yesterday, and unfortunately, it was a truly negative one.
I was seen to by a male tenchnician who was consistently rude and extremely unprofessional throughout the appointment. I requested thicker French tips with chrome, but my polite request was met with unkind remarks and dismissive behaviour. His body language and gestures were equally disrespectful.
The quality of the nail service was also unacceptable. The tips are uneven, full of air bubbles, and the white polish and chrome have spilled onto the sides of my nails. Despite my attempts to address these issues during the appointment, my concerns were ignored.
I believe that such behaviour is unacceptable. Unfortunately appropriate action was not taken to address the issue as I thought I would provide the courtesy of not leaving a negative review immediately. A 10% discount as compensation for a new set is not worth my time travelling over to Radlett. If you're looking for a pleasant nail salon experience, this isn't the place for you. The staff can be quite rude and disrespectful.
This is my go to nail salon, every time I go my nails last ages. Definitely recommend
Awful service, moody and unhelpful.
Left us sitting for ages and helped other people that didn’t have an appointment but come in often first!
Horrible atmosphere so unfriendly and I will never go there again I felt like it was an inconvenience to get my nails done!!
Would not recommend! I was skeptical as the reviews are very mixed. staff and rude and not welcoming. Had a full set of acrylic for my birthday which cost me £60! Within 24 hours I had lost majority of my gems and my nails had chipped (I had gel colour). I went back to get them fixed and they didn’t seem bothered and did not apologise. Again my gems have fallen off for the second time. Considering this place is new, you would think they would take more care in making customers happy and trying to retain them! Don’t waste your money!
Very nice people
Nice and clean
I’ve been there three times now, even when they have been quiet only to be told there’s hours to wait! The only word I can use to describe their treatment towards me is racist!!!
At 0.22 km
At 0.42 km
At 0.5 km
At 1.43 km
At 1.44 km
At 2.51 km
At 2.66 km
At 4.09 km
At 4.11 km