A L Beauty
At 0.08 km
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
BritSalons — Directory of Beauty Salons & Nail Bars
Elegant Nails Tamworth is a company recognized in Tamworth, dedicated to meeting the demand for Beauty Salon and Nail salon. This business is located at 7 Middle Entry, covering the area. The community have rated this business at 3.8 stars. Those interested can reach out to Elegant Nails Tamworth for guidance.
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 5 best Beauty Salon in Tamworth .
my friend went and got her nails and toes done i am doing this for her as she wouldnt do it, her nails are wonky and different sizes also very bulky this was an infill but they still added alot more acrylic on top. and for her toes she asked for a natural biab on them they added tips and made them longer, the shape is awful and it is causing her discomfort they hurt her when filing down the nail, again different sizes the nail dips inwards on her toe, they told her it would be £50 and this got upped to £60 for no reason, she walked in and she was already refunding someone else so this shows it is not just my friend who is having bad service and bad nails. this cost her £60 and she is not happy with both her nails and toe nails.
Oh dear I’m so sorry that your friend had such an unpleasant experience, I’ll look forward to hearing from your colleague who for a fee will offer to remove any negative feedback from my Google reviews which I assume is the one that you wrote. This is an old scam to which I’m very familiar with.
Love the nails, love the designs and the nail art. Staff are very friendly and professional. Been going for over a year and never been disappointed. My granddaughter goes too and always has fancy art work nails they are brilliant.
Dear Gill, thank you so much and I’m very pleased that you’re happy with the service that we provided to you. If you ever need our services again please don’t hesitate to get in touch. Wishing you a very happy Christmas and a happy new year.
Hi, my friend had an extremely bad experience with this salon, the staff were rude , not understanding, laughed at her, and overall overpriced . She will not be attending again and neither will i , joke of a nail salon
Hi Florence just wondering why you’re friend didn’t leave the review herself, apologies for sounding sceptical, but we’ve recently been targeted by unscrupulous people pretending to be a disgruntled customers who leave us negative feedback/reviews , they then under another name offer a service where they can remove bad feedback for a fee. I’m not for a minute suggesting that this is the case here but unless you can provide a little more information to corroborate your accusations then I’m sorry but I’m unable to assist your friend with her issue. Please can you provide the date and time that she attended our salon and who the technician was who treated her?
I’ve been going her for months now with my daughters couldn’t ask for nicer people nothing is too much and the nail designs are amazing pricing is fabulous too thank you all x
Thank you so much Beckie, it’s my pleasure really. Ly
i asked for a nice set of nails with a french tip and the lady that did my nails did not do the design i asked for and left with a horrible experience. the lady was very harsh. will not be returning!
Hi, I’m a little disappointed that you’ve left this review given that we did discuss the design that you wanted, but you weren’t happy with the price, so instead you agreed for me to provide you with more simple design and when I finished you paid and left the shop and said nothing. If you weren’t happy with what I did then why didn’t you mention it at the time and we could have worked something out. Best wishes Elegant Nails
Really friendly, lovely nails. Fab service.
Dear Mark, thank you for coming and we look forward to see you again soon. Ly and Lisa
My daughter has just been into the shop for gel polish on her toes and was told £30 which I think is crazy she was then told after they were done that actually the price is £40 😮. Considering she gets a full set of acrylics for less than this I cannot see how this kind of price is justified at all. I’m wondering if her looking so young is something to do with it and she was taken advantage of given one price originally and then upped after they were finished. I’m sorry but I would of refused to pay more after being told a price before
RESPONSE
She was in earlier today and when arriving was told one price and the. After transferring money was told it was a higher price. For nails that look like something I could have achieved at home. I would like to no why the price was suddenly changed once she had made a transfer and the price that shows online doesn’t reflect what she paid so can you explain the price and why it was changed after the appointment and after the initial payment had been made ???
Hi Lucy, I’m really sorry that you feel that your daughter has been taken advantage of. I’m tying to understand from my staff when you daughter actually came into the shop and what did she have done. Earlier this morning a young girl came into the shop and had a pedicure with gel polish, so can you please confirm which treatment your daughter had please? Kind regards, Ly
The ladies were very gentle and always asked if I was ok with the nails in the process. They spoke to eachother nicely no shouting. The nails are gorgeous not painful at all. The lady didn't hurt me and was careful. It was a nice experience. I love my nails thank you
Hi Meka, thank you for your very kind review, looking forward to welcoming you back soon, Ly & Lisa
My nails have been done twice now so pleased
Dear Lorna, I’m so pleased that you happy with your nails, looking forward to seeing you again soon, Ly
Fantastic friendly service and professional nails xx
Dear Donna, thank you so much for the kind and honest review, looking forward to seeing you soon, Ly
I’ve been here a few times and the service was never great but the nails were nice so I continued to come. I came 2 days ago and my nails were done in a way that can only be described as aggressively. Additionally, there was a lot of shouting between members of staff and what seemed to be family members which made me feel uncomfortable. My nails were done so harshly that the skin by my nails was filed down and actually started to bleed when I got home, it’s been painful ever since. I won’t be returning.
Hi Hannah, I’m really very sorry to read your not happy with your nails, this is the first time that anyone has mentioned anything about removing skin or making their fingers bleed, and I’m sincerely sorry about that. You also mentioned about the arguing almost family members which is not the case. On that occasion there were two young boys who came in with a customer and I remember that they were quite loud and running around the shop, which upset my special needs daughter, she in turn responded by shouting at the two boys asking them to stop, to which I asked my daughter not raise her voice to them as it’s impolite.
Kind regards Ly
Absolute disappointment! I walked in and there were only two people working, and they told me it wouldn’t be a long wait. I was waiting for 40 minutes before I finally got seen. I went in for infills, and was told I’d need a new set. When I questioned this, as the acrylic was only slightly lifting off my nail (which has been remedied by acrylic infills in the past at other salons), the technician then pulled the acrylic off my nail as if to prove a point. When I eventually agreed to have a fresh set, he didn’t file down the acrylic or soak them, he just pulled them off my nails. Not only did this damage my nail bed, but it also really hurt! I was then expected to pay an additional £10 for the experience of having all 10 of my acrylic nails pulled off my fingers and they called it “Acrylic Removal”. Awful experience.
I will NEVER set foot in this salon again.
Hi Georgia, I’m really sorry that you felt like you had to wait a long time, but 40 minutes is an average time for a walk-in? Regarding our staffing levels, we are a two staff salon and feel that by having two members of staff who in this case are joint owners we can offer a better level of care to our customers. You didn’t mention if you were happy with the quality of the treatment that we provided I assume it was good otherwise you would have commented about that too? Perhaps next time to avoid disappointment you might want to make an appointment. Kind regards Ly and Lisa
At 0.08 km
At 0.09 km
At 0.15 km
At 0.17 km
At 0.18 km
At 0.18 km
At 0.22 km
At 0.22 km
At 0.24 km