This business is permanently closed
The information shown below is historical and may no longer be up to date.
Joyful Nails
Nail salon en Beaconsfield (Buckinghamshire)Business information
- Description
-
Joyful Nails is a business recognized in Beaconsfield, dedicated to providing solutions in Nail salon and related services. This business is located at 20 Aylesbury End, covering the area. Boasting a score of 4.3 based on 43 reviews, Joyful Nails demonstrates client trust. Those interested can reach out to Joyful Nails for guidance.
- Activities
- Nail salon
- Address
- 20 Aylesbury End, Beaconsfield HP9 1LW
- Website
- Not available
Before hiring, get informed
Check our prices section before hiring. Find out how much you should pay y what the service includes in your area.
Datos interesantes
Payments
- Cash only
Location of Joyful Nails
Reviews of Joyful Nails
Comparing options? Discover our updated ranking with the Top 3 best Nail salon in Beaconsfield .
I have visited joyful nails for some time now after being recommended by a friend. I have had my nails done for 10 years and have never been to a place so fantastic. Both Stephen and Lucy are professional, attentive to detail, experienced and on top of all that just wonderful people who go above and beyond to please their clients. My nails are always just beautiful and would last 4 weeks if I did not have regular appointments booked in!!! Cannot recommend them enough.
Thank you very much Katie for those kind words. It means a lot to us, being appreciated for our efforts. Thanks ☺️
Awful place!!! Had a go at me just asking to add on extentions to my nails and the guy there was so horrible and nasty he wouldn’t speak to me all the time I was getting my nails done he was VERY RUDE!!!! DO NOT GO HERE!! HORRIBLE SERVICE! They try and blame you as a the client see below with their comment, they are in denial about their service they are horrible and nothing below is the true. Maybe be mindful of your clients!
Thank you for your review. You had booked the wrong treatment, and I made adjustments by shifting the next client’s appointment by 10 minutes. While I understand that the terminology on the online system may have been unclear, you could have called us for clarification before booking the wrong treatment.
Your comment about the extra 10 minutes not mattering was concerning. We value our clients’ time and respect their schedules, and we expect the same in return. Time management is important to us, and I found your response dismissive. My silence was not rude; I was simply speechless by your reaction and your excuses regarding “nail terminology.”
Please be more mindful of your actions in the future.
Booked an appointment with joyful nails through the website treatwell and paid online.in advance, however the appointment was cancelled with no explanation.
I had to make arrangements to Get that time off.
Treatwell and joyful nails?, very disappointing.
Will not use the website or joyful nails again.
Will not recommend.
Spoke to a digital chat atvtreatwell, still no explanation.
Sorry the system did not take your booking. The situation could have been easily resolved without negative outcome. However, from now on Joyful Nails salon will not take your bookings anymore.
What amazing couple both make you feel welcome. I been going to Lucy and Steven for around 4 years now. And wouldn’t go anywhere else. There so welcoming and friendly the work they do is incredible anything you want there do for you. I recommend joyful nails over any other place.
Thank you so much for choosing our salon. It always a pleasure having you here.
Outstanding friendly service!!! I highly recommend them.
Thank you so much Michael for your visit and your lovely kind words.
Once again, a huge thank you to Lucy and Steven at Joyful Nails. My nails look amazing as always, including the other services waxing, etc. You guys are second to none. It was a fantastic job once again. I come away feeling good. Thank you again. Will be seeing you again soon.
Thank you Barbara for being a wonderful customer. 😊
did my nails different shapes and the lady i had was very rude and judgemental.
Hello Louise,
I am disappointed to find out that you are not happy with the service. It was confirmed you were happy with your nails before you paid. I guess you will not return to us anymore based on this feedback.
Sorry I had to asked for your age before I carried out the treatment. I thought you were under 16 years old. It is not a “judgement” it is part of my job.
Thank you for letting me know. I will take on board your comments and make some adjustments when asking for young people age.
Had a lovely experience at Joyful Nails today. 💅 came out with exactly what I wanted. Super friendly atmosphere but completely professional. Will be going back!
Thank you for your lovely feedback. Enjoy your holiday. 😀
AVOID at all costs.
I found the staff extremely rude and felt like they were in a rush to do my nails. I don’t think they care about quality of nails but more of quantity for them.
I also came away with extremely sore fingers and nail beds where they had filed them far harshly.
Hope the owners / staff soon realise rudeness will get you no where, there is no business without the clients that pay.
Will be supporting other local businesses now instead.
Thank you for your feedback. I cant find your name on our system. Therefore, I can’t make comment on your bad experience. From what you said it does not sound like how we would conduct ourselves as a business. We are hardly ever rushed as everyone who have their booked correctly will be allocated the right amount of time. More than thousand of feedbacks from Treatwell no one ever experienced poor service from us. However, I do appreciate all feedbacks. We will assess our business carefully and will focus on maintaining high standards to our loyal customers. Thank you to you and your friend feedback at the same time for one star review.
I will never be returning to this nail shop. Appalling customer service . Very disappointed with how I was treated by the owners. Avoid if you can. Not professional and very rude to customers. Was told that they “don’t care” that I wasn’t happy with the service they had provided me. Previous visit had cut off all of my natural nails, staff member blamed it on there “tiredness” for there huge error yet I was still charged full price. Appalling. Do not go here!.
Thank you for taking time out to give us your feedback. On this occasion we feel the mutual feeling about your behaviour too. Very aggressive and disrespectful to members of our staffs. There were three clients were here today in the salon to witness your attitude. No one agreed with the way you have treated Steven. We are always striving to be treated equally.
In your previous nail appointments, we have informed you why he was tired (3 weeks ago)Because you booked your appointments without soak off and reapply a newset in your bookings. He spent more 3 hours or more on your treatments. Our staffs are entitled to be tired because we are human. Please treat us like one.
We finished your treatments nearly gone past 8pm so you could go on holiday. Full Payment after your treatments finished should be reasonable way to conduct. You were confirmed happy and thanking Steven!
After few weeks gone: now mentioned you are unhappy with the our service.
Note: your nails needed cut off because it more clean and fresh to apply a new-set of acrylic. Which was the main objective of have a newset.
We have tried to accommodated you so many times in past. You have cancelled fews of your appointments dues to sickness. Notice was only given on the day. No charges applied. What more could you asked from us.
You threatened us that you have recommended your friends to us. Does that mean you should be above everyone else. Please have some considerations for other people who have done all they can for you!
There are always two side to a story. We understand your friends or colleagues need to be on your sides whether you were right or wrong.
We wish you all the best of luck. Hope you will find peace and don’t be too work up about you not being able to fix one broken nail.
Best nail salon in Beaconsfield! Wouldn't go anywhere else now. Friendly and relaxed. Can book and pay online which is really helpful.
Thank you so much Jade. It is a pleasure to have you on board at joyful nails. X
Love coming here, great nails everytime
Thank you so much Fiona. 😊